Aktualności

  • Konkurs fotograficzny #LubelskieTravel

    01-12-25
    02-02-26
    Dodano: 01/12/2025

    Wystartowała 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel organizowanego przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną. W tym roku zmieniamy jego formułę i rozszerzamy na całe województwo lubelskie!

     
  • Lubelskie w grudniu 2025 | Sprawdź, co się wydarzy!

    01-12-25
    31-12-25
    Dodano: 30/11/2025

    Zanurz się w lubelskich tradycjach, odwiedzając nastrojowe jarmarki bożonarodzeniowe rozsiane po całym regionie, przespaceruj się wśród zachwycających świątecznych iluminacji, a na koniec roku spotkaj się ze sławatyckimi brodaczami w pięknych okolicznościach nadbużańskiej przyrody. G ...

     
  • Lubelskie zaprasza na Jarmarki Bożonarodzeniowe 2025

    27-11-25
    25-12-25
    Dodano: 27/11/2025

    Wkraczamy w magiczny czas oczekiwania na Święta Bożego Narodzenia - z każdym dniem coraz mocniej odczuwamy wyjątkową atmosferę grudnia: zapach korzennych przypraw, rozświetlone ulice i dźwięki świątecznych melodii, które sprawiają, że uśmiech częście gości na naszych twarzach. W t ...

17-11-22
17-11-22

17 listopada Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zorganizowała szkolenie online z marketingu i promocji, w ramach projektu pn. „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Szkolenie połączone z warsztatami poprowadzili Jacek Janowski, ekspert w Departamencie Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej, Joanna Szyndler, wieloletnia redaktorka naczelna magazynu „Podróże” oraz Dorota Lachowska, Dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Tematyka szkolenia obejmowała następujące zagadanienia:

1. Marketing w turystyce

2. Trendy w Marketingu

3. Walor a produkt turystyczny

4. Storytelling i media w promocji turystycznej

5. Wykorzystanie storytellingu i przykłady angażujących czytelnika treści

6. Gdzie publikować? Rynek mediów tradycyjnych i internetowych w Polsce

7. Jak zaplanować i zrealizować kampanię reklamową

8. Rodzaje i przykłady kampanii reklamowych w turystyce

Uczestnikami szkolenia byli zarządcy, właściciele certyfikowanych miejsc Marki Roztocze, przedstawiciele samorządów, regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych, pracownicy informacji turystycznej oraz przedsiębiorcy z branży turystycznej z terenu Roztocza, zarówno z województwa lubelskiego jak i podkarpackiego. Dziękujemy za zaangażowanie i aktywny udział w szkoleniu.

W ramach projektu zorganizowane zostały trzy szkolenia online. Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zaprosiła do współpracy ekspertów z dziedziny tworzenia marki turystycznej oraz sieciowania produktów turystycznych. Szkolenia połączone z warsztatami umożliwiły dotarcie do jeszcze większej liczby podmiotów, w tym również przedstawicieli samorządów terytorialnych, pracowników stowarzyszeń i organizacji z branży turystycznej, jak również pracowników informacji turystycznej. Dodatkowo, stanowiły one doskonałą platformę do wymiany doświadczeń, jak również nawiązywania współpracy między poszczególnymi podmiotami na różnych poziomach zarządzania.

Tematyka szkoleń dotyczyła zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz informacji z zakresu marketingu i promocji. Informacje przekazane przez specjalistów zostały dostosowane do obecnych warunków i zasad funkcjonowania branży turystycznej.