15-09-22
15-09-22

15 września 2022 r. odbyło się szkolenie z zasad spójnego budowania marki, realizowane w ramach projektu „Wiedza i umiejętności podstawą budowania Marki Roztocze”, dofinansowanego ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Szkolenie poprowadził Adam Mikołajczyk, Prezes Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc oraz Dorota Lachowska, Dyrektor Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

W ramach projektu zorganizowane zostaną trzy szkolenia online. Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna zaprosiła do współpracy ekspertów z dziedziny tworzenia marki turystycznej oraz sieciowania produktów turystycznych. Szkolenia połączone z warsztatami umożliwią dotarcie do jeszcze większej liczby podmiotów, w tym również przedstawicieli samorządów terytorialnych, pracowników stowarzyszeń i organizacji z branży turystycznej, jak również pracowników informacji turystycznej. Dodatkowo, będą one stanowiły doskonałą platformę do wymiany doświadczeń, jak również nawiązywania współpracy między poszczególnymi podmiotami na różnych poziomach zarządzania.

Tematyka szkoleń dotyczy zasad spójnego budowania marki, sieciowania i współpracy przy tworzeniu oferty turystycznej oraz informacji z zakresu marketingu i promocji. Informacje przekazane przez specjalistów zostaną dostosowane do obecnych warunków i zasad funkcjonowania branży turystycznej.

Kolejne szkolenie online z sieciowania i współpraca przy tworzeniu oferty turystycznej odbędzie się 20 października. Szkolenie poprowadzi Hubert Gonera, Dyrektor zarządzający Landbrand. Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać go na adres e-mail: info@lrot.pl

Tegoroczny projekt to kontynuacja prac nad rozwojem marki Roztocze, które LROT rozpoczęła w 2020 r. realizując zadanie pn. „Roztocze – tutaj naturalnie odpoczywam”, dofinansowane ze środków Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii. Głównym celem projektu było opracowanie spójnej strategii kreacji, wdrożenia i rozwoju marki Roztocze jako elementu niezbędnego dla zrównoważonego zarządzania turystyką i promocją destynacji turystycznej. Działanie zostało zrealizowane we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego.