Roztocze z tytułem Polskiej Marki Turystycznej! Podczas uroczystej ceremonii wręczenia nagród w Warszawie (27.02.2024), Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Polska Organizacja Turystyczna uhonorowały zarządzaną przez Lubelską Regionalną Organizację Turystyczną Markę Roztocze, prestiżowym tytułem Polskiej Marki Turystycznej. Wiceprezes Zarządu LROT Marcin Kania oraz Dyrektor Biura LROT Dorota Lachowska odebrali statuetkę Polskiej Marki Turystycznej z rąk Wiceministra Sportu i Turystyki Piotra Borysa oraz Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Rafała Szmytke.
Wyjątkowy tytuł stanowi potwierdzenie wysokiej jakości i atrakcyjności turystycznej terenu Roztocza. Dzięki konsekwentnym działaniom LROT oraz Partnerów, udało się stworzyć transregionalną markę z indywidualnym systemem identyfikacji wizualnej. Otrzymanie nagrody jest nie tylko docenieniem dotychczasowych sukcesów, lecz także kluczowym impulsem do dalszego rozwoju i intensywnej promocji Roztocza.
Roztocze dołączyło tym samym do elitarnego grona 12 marek turystycznych wyróżnionych w całym kraju. Tytuł posiadają również: Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński, Toruń, Poznań, Łódź, EnoTarnowskie, Jura Krakowsko-Czestochowska, Sopot i Kraina Górnej Odry.
Ideą projektu Polskie Marki Turystyczne jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane. Zarządcy terytorialnych marek turystycznych otrzymują wsparcie o charakterze doradczo-eksperckim, a także pomoc w przygotowywaniu i pozycjonowaniu wysokiej jakości materiałów promocyjnych.
Więcej informacji na temat Polskiej Marki Turystycznej Roztocze znajdziesz na stronie: